2o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΕΛ/ΛΑΚ)

Chrysos Thanasis chrysos at csd.uoc.gr
Fri Mar 19 11:07:57 EET 2004

On Fri, 19 Mar 2004, Giannis Stoilis wrote:

> Όπως βλέπετε, γίνεται διοργάνωση ενός συνεδρίου για το ανοιχτό το
> λογισμικό, σε διάφορα μέρη της Ελλάδος. Το ΕΔΕΤ είχε ζητήσει εδώ και
> λίγο καιρό από το ΔΣ να συμμετάσχει όπως μπορεί. Εκτός από το ότι ζητάμε
> να προσκαλέσετε όποιον μπορείτε, ζητούμε ομιλητές για πόλεις εκτός
> Αθήνας. Αν έχετε κάτι να παρουσιάσετε που δείχνει τις προοπτικές του
> ανοιχτού λογισμικού, είστε ευπρόσδεκτοι. Απλά, στείλτε email στην
> διεύθυνση board at hellug.gr.
>

> - Γιάννης

Εδώ και ένα χρόνο κάνω το μάθημα επιλογής Εφαρμογές
Πληροφορικής/Υπολογιστών στο Ενιαίο Λύκειο (περιεχόμενο κυρίως Εφαρμογές
γραφείου, λίγος προγραμματισμός και internet), με χρήση Linux
(Debian, OpenOffice, Mozilla, Gimp, Gftp κλπ).

Είναι αρκετά ενδιαφέρον, δεδομένου ότι είχα παιδιά από την 1η Λυκείου
χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία στη χρήση των Η/Υ, που ξεκίνησαν κατ'ευθείαν από
Linux.

Θα μπορούσα να κάνω μια παρουσίαση με την εμπειρία μου.

Θανάσης Χρυσός.