Mozilla speed

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Mar 18 00:00:50 EET 2004

On Wednesday 17 March 2004 17:10, Γιώργος Χριστόπουλος wrote:
> Κάνοντας web surfing με τον Mozilla παρατηρώ κάποια καθυστέρηση που
> έχει να κάνει με το host resolve -όπως εμφανίζεται στην κάτω αριστερή
> γωνία του παραθύρου του- .Φαίνεται ότι αργεί αρκετά σε σχέση με τον
> ΙΕ. Ο Mozilla δουλεύει ακριβώς όπως ο Internet Explorer ή
> χρησιμοποιεί κάποιο ενδιάμεσο caching name server όπως ο bind; Το
> σύστημα μου είναι Suse 9.0 Personal χωρίς πείραγμα κάποιων ρυθμίσεων
> του.

Μια εξήγηση είναι αυτή: http://g-blog.net/entry/3709/spoilers
(αν βαριέσαι να διαβάζεις, τίποτα συγκλονιστικό - η γνωστή καταπάτηση
ενός standard πρωτοκόλλου όπως το HTTP από τη M$)

Άλλη σκέψη είναι μήπως ο Mozilla γενικά είναι πιο αργός over Linux
έναντι του IE over Windows, για λόγους επίσης γνωστούς (υπερβολικά low
level δέσιμο του browser με το λειτουργικό σύστημα).

Το resolving αυτό καθ'αυτό μου φαίνεται λίγο απίθανο να παίρνει
περισσότερο στο ένα λειτουργικό έναντι του άλλου - άσε τι γράφει ο
εκάστοτε browser στο status bar του...

-Α