Πρόβλημα Αρχάριου

Πολυχρονόπουλος Παναγιώτης polypan at sch.gr
Wed Mar 17 15:36:44 EET 2004

Γεια σας

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε με σκοπό την υποστήριξη
χρηστών
και την άμεση επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στο Linux.

Θα ήθελα να με βοηθήσετε  να λύσω ένα πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζω στο

Linux (Red hat 8.0).

ΠΡΟΒΛΗΜΑ MODEM
Type modem: Deskport internal (εσωτερικό) 56k της microcom. Το Linux το
αναγνωρίζει ως Generic!
Στα windows βλέπει to modem στην com3 (Θύρα) και έβαλα στα Linux για
θύρα
ttyS02 είναι σωστό αυτό? Πως θα μάθω τη σωστή θύρα που υποστηρίζει το
Linux
για το Modem μου?
 Δημιούργησα και τον λογαριασμό αλλά όταν κάνω connect αυτό αναζητάει το

modem και στο τέλος μου εμφανίζει το μήνυμα “your modem is busy”.

Τι σημαίνει αύτο? Ότι το αναγνωρίζει?

Υπάρχει περίπτωση να παίξει το modem ως Generic?

Στο τέλος κατέβασα και τους drivers από την εταιρεία "
http://www.microcom.cz/ "του modem για Linux και προσπάθήσα να τους κάνω

εγκατάσταση ως εξής:

Βήματα
1.  mcopy a:
2. unzip linux600.zip (πρέπει να γίνει unzip σε κάποιο συγκεκριμένο
directory?πχ /dev/?)
3. make

Στο σημείο αυτό παίρνω ένα «1 error» στο τέλος εκτέλεσης της εντολής
make.
Και δεν μπορώ να συνεχίσω την εγκατάσταση.
Διάβασα ότι θα πρέπει να κάνω configuration δείχνοντας το path στο οποίο
θα
βάλω το modem. Προσπάθησα με την παρακάτω εντολή αλλά δυστυχώς δεν την
αναγνωρίζει ως εντολή που σημαίνει (σκέφτομαι) ότι δεν την συντάσσω
σωστά?

 Αλήθεια τι ακριβώς μπορεί να επιτύχει κάποιος κάνοντας configuration?

./configuration  --prefix=/dev/modem
το directory modem το δημιούργησα μόνος μου. Μήπως πρέπει να το βάλω σε
κάποιο άλλο έτοιμο φάκελο και όχι σε νέο?

Θα το εκτιμούσα πολύ εάν μου δίνατε πληροφορίες σχετικά με την
εγκατάσταση
του modem και τι κάνω λάθος κατά την προσπάθεια μου να περάσω τους
driver του
modem.

Τέλος θα ήμουν ευγνώμων εάν με πληροφορούσατε για κάποιο καλό tutorial
με
Linux.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιερώσατε.

            Με εκτίμηση
Πολυχρονόπουλος Παναγιώτης