Πρόβλημα Αρχάριου

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Mon Mar 15 22:16:21 EET 2004

polixronopoulos Panagiotis wrote:

> Καλησπέρα..
> Μόλις έβαλα την RED HAT 8.0. Ο σκληρός μου είναι ένας 40GB έχω δώσει
> 10 Gb για Linux. Η εγκατάσταση πήγε περίφημα. Το πρόβλημα όμως είναι
> ότι δεν μπορώ να δω τον υπόλοιπο δίσκο μου ο οποίος είναι φορτωμένος
> με τα windows Xp και file system ΝΤFS. Τι πρέπει να κάνω για να μπορώ
> να δώ το υπόλοιπο δίσκο.
>
> Ευχαριστώ....

Στο αρχείο /etc/fstab πρόσθεσε τη γραμμή
/dev/hda1            /mnt/xp          ntfs
ro,users,gid=users,umask=0002,nls=utf8 0 0

με δεδομένο ότι hda1 είναι πρώτο partition του primary master δίσκου σου
Αν δεν δουλέψει μπορεί το redhat να μην φορτώνει στον πυρήνα του
υποστήριξη ntfs filesystem.
Πρέπει να φορτώσεις το module. Δύσκολη διαδικασία για αρχή.

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις καλύτερα κάποια άλλη διανομή με kernel 2.6.
Υποστηρίζει και rw σε ntfs
Περισσότερες πληροφορίες www.distrowatch.com

Ελπίζω να έχεις βρει ήδη την απάντηση μιας και έχω καθυστερήσει αρκετά.