Conexant Modem-Δείτε αυτό

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon Mar 15 17:26:51 EET 2004

On Monday 15 March 2004 17:02, Γιώργος Χριστόπουλος wrote:
> Σε προηγούμενο μήνυμα ανέφερα το πρόβλημα με το μόντεμ μου και το
> Kinternet με το οποίο δεν μπορούσα να συνδεθώ. Έκανα μία προσπάθεια
> με το wvdial και αφού ρύθμισα το wvdial.conf συνδέθηκα τελικά -μόνο
> σαν υπερχρήστης γιατί σαν απλώς χρήστης σταματούσε η διαδικασία με
> exit code 3 - .

Λογικό θα έλεγα - by default δε πρέπει να μπορούν απλοί θνητοί να
διαχειριστούν συσκευές όπως το modem.

> Που μπορεί να οφείλεται το γεγονός ότι με το ένα
> πρόγραμμα δεν συνδέομαι και με το άλλο όλα πάνε μια χαρά;

Στην εποχή μας το software προσπαθεί να παραείναι έξυπνο, χωρίς να έχει
τα φόντα (οι υπολογιστές δεν έχουν ίχνος νοημοσύνης προς το παρόν).
Οπότε ο εκάστοτε προγραμματιστής προσπαθεί να μαντέψει τι μπορεί να
πάει στραβά για τη μεγαλύτερη μερίδα χρηστών της εφαρμογής του,
αναγκαζόμενος έτσι να κάνει διάφορες "μαϊμουδιές" ώστε να προβλέψει όλα
τα πιθανά σενάρια. Σαν αποτέλεσμα, οι εφαρμογές τη μια δουλεύουν "από
μόνες τους", και την άλλη δε δουλεύουν με τίποτα. Δες και την ενότητα
"Bugs" του manual page του wvdial - κάτι παρόμοιο λένε οι άνθρωποι.

> Το κακό με
> το wvdial είναι ότι δεν δείχνει ταχύτητα σύνδεσης και δεν δείχνει
> διάγραμματα με την διακίνηση δεδομένων (όπως το kppp). Μήπως τελικά
> να χρησιμοποιήσω το Xisp;

Ταχύτητα σύνδεσης βλέπεις ως prompt από τον ISP σου. Εκεί που σου λέει
"CONNECT 57600"... τώρα αν ζητάς την ψευδαίσθηση που σου δίνει η M$ ότι
ξέρεις (τάχα μου) ότι συνδέθηκες στα 48kbps αντί για τα 56kbps, ε,
είναι μόνο μια ψευδαίσθηση. Θα με ενδιέφερε πάντως να ακούσω από
κάποιον που ξέρει, πώς υπολογίζεται εκείνο το νούμερο που αναφέρεται
σαν η πραγματική ταχύτητα της σύνδεσης. Όπως και τα progress bars,
είναι περισσότερο θέμα του να κάνεις το χρήστη να νιώθει καλά, παρά
ακριβής αναπαράσταση του τι κάνουν τα ηλεκτρόνιά σου.

Για να βλέπεις τη διακίνηση δεδομένων σε περιβάλλον KDE υπάρχει το
knetload, που μπορεί να κάνει κάτι παρόμοιο με αυτό που θες.

-Α