Αλλαγή πληκτρολογίου

Georgios E. Kylafas gkyla at central.ntua.gr
Sun Mar 14 22:42:21 EET 2004

On Sunday 14 March 2004 21:19, last sunrise wrote:
> 1,2 - Nai gia na to lyseis tsekarise to Enable Keyboard layout

Conflict δεν υπάρχει. Απλά οι ρυθμίσεις του KDE υπερισχύουν των ρυθμίσεων του
XF86Config. Εάν δεν θέλεις να επιλέξεις το Enable Keyboard layout, π.χ. γιατί
δεν τρέχεις μόνο KDE αλλά και άλλα περιβάλλοντα και θα ήθελες όλα να έχουν
τις ίδιες ρυθμίσεις πληκτορογίου, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το
προγραμματάκι kkbswitch (http://kkbswitch.sourceforge.net), το οποίο _απλά
εμφανίζει_ μια σημαία ανάλογα με τη διάταξη πληκτρολογίου που έχεις επιλέξει.
Τρέχει μόνο σε KDE, βέβαια.

Επίσης, ένα πλεονέκτημα που παρέχει αυτό το πρόγραμμα είναι ότι μπορεί να
θυμάται τη διάταξη πληκτολογίου ανά παράθυρο. Έτσι, όταν αλλάζω από το
παράθυρο του KMail όπου γράφω αυτό το μήνυμα σε κονσόλα για να τρέξω καμιά
εντολή, δεν χρειάζεται να θυμηθώ ότι πρέπει να αλλάξω και τη γλώσσα.

--
Georgios E. Kylafas