xmms

George Andreou georgea at her.forthnet.gr
Fri Mar 12 14:41:26 EET 2004

Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos) wrote:
> Εκεί που παίζω και ακούω πάρα πολύ ωραία τα mp3 μου αρχίζει ένα
> εκωφαντικό φύσημα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
> Έχει κανείς καμία ιδέα.
>
> Να πω ότι τα χρονικά διαστήματα ΔΕΝ είναι ίσα.

Αυτό το έχω συναντήσει και εγώ.

Υποθέτω πως χρησιμοποιείς KDE και artsd. Δυο λύσεις δουλεύουν σε μένα:

1) Απενεργοποιώ τον artsd και βάζω για output plugin το esound στο xmms,

2) Χρησιμοποιώ στον artsd ALSA και στο xmms το arts output plugin.

Ελπίζω να σε βοηθάνε αυτά για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα.

--
George Andreou
Undergraduate Student of Applied Mathematics
gbandreo at tem.uoc.gr