incoming call management software

skekes at pylones.gr skekes at pylones.gr
Mon Mar 8 12:03:40 EET 2004

> H digium (h etairia tou typou poy ftiaxnei to asterisk) poylaei poly kala
> FXS/FXO interfaces, KAI E1/T1 PCI interfaces.
To ksero ayto. Episis kapou eixa vrei sto internet ta sxedia kai ti lista me ta
ylika gia aytes tis kartes. I kati paromoio. Ayto prin apo ena xrono peripou.
Den ksero tora an exei allaksei, ti exei allaksei ktl ktl. Mallon thelo
update!
> Exoun kanei para poly kalh
> douleia, ki an psakseis kai sta onomata twn contributors 8a deis merika
> gnwsta onomata :P

Akrivos!! Kai mpravo tous!

> To problhma me tous codecs einai gnwsto. Genika gia CISCO frontizw na exw
> arketo bandwidth kai paizw plain ulaw codec. Ta kala codecs einai patented
> kai prepei na plhrwneis se adeies, gi ayto kai to per channel license.
Den diafono katholou. To GSM codec pou dinoun me to asterisc einai poly kalo
alla omos thelei meta eidikes versions tou Cisco IOS pou na to exoun ayto to
prama mesa tous. Ayti i version pou eixa ego den to eixe. Alla omos me ulaw
epaize apsoga!

> Ma8ainw epishs oti epetai kai support gia dialogic kartes...
Amin kai pote.
 Filika
  Stamatis