Warning about your e-mail account.

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Sat Mar 6 18:52:36 EET 2004

On Saturday 06 March 2004 15:26, Christos Ricudis wrote:
> ARXI-KARA-PSAROTIC!
>
> Entelws psarwtiko ayto to neo worm.
>
> Sou bazei password sto .zip file gia na mh mporoun na to anoiksoun ta
> antivirus, kai sou kopanaei kai ena teleiws psarwtiko body sto message.
> Elpizw na mhn thn pathse kaneis sas :>
>
> Emena to clamav mou pantws to brhke kai to xantakwse ekei pou eprepe.
>
> /me pairnei agkalitsa to MailScanner+ClamAV tou kai tou dinei filaki.

I alitheia einai oti einai apo ta "kalitera" pou exo dei teleftaia. Kai i
(akoma megaliteri) alitheia einai oti afto clamav edo kai 4 meres pou to
exo valei ta exei kopsei OLA. Itan kati pou eleipe (dedomenou oti ola ta
alla av xrisimopoioun commercial engines).

Dimitris

Ps. Christo sto Powerbook exeis perasei Linux/XFree86?

--
The master has no need for money.
But still, he sits and counts it.