OAED + doc [POSSIBLE-TROLL]

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sat Mar 6 05:49:49 EET 2004

V13 wrote:

> Ego proteino na doyme o kathenas mas ti mporei na kanei gia to sygkekrimeno
> thema. Polloi apo emas apasxoloymaste kapoy kai eimai 1000% bebaios oti ston
> xoro toy kathenos mas to parapano den ginetai (na yparxoyn diladi ta docs se
> polla formats).
 >
> An kataferoyme ayto (se proti fasi) tote tha mporoyme poly poio eykola na to
> zitisoyme to kanoyn kai oi alloi na kai tha mporoyme na proteinoyme kai
> tropoys/aytomatismoys oste na ginetai eykola.

Kita an kai symfonw me ayto pou les se poly megalo ba8mo edw den exoume
na kanoume me mia eteria pou kala kanei apo thn mia kai ta exei opos ta
exei ta pragmata tis. Dikeoma ths einai.

Exoume na kanoume me enan dimosio organismo pou san skopo exei thn
ejipiretish tou polith. Efoson exei san skopo ayto kai egw  eimai
politis ayths tis xoras - ektos kai an alaje ayto kapote kai den me
enimerosane - 8a ei8ela na mporw na ejipireti8w eykola kai aneta kai oxi
na kanw ton tarzan gia na anijw ayto to (_|_)doc arxeio pou mou dinoune.

Gia ayto kai pisteyw oti enas enas 8a prepei na jekinisoume na
sintasoume eygenika kai kalogramena gramata diamartirias (paraponwn 8a
elega kalitera) kai na tous ta stiloume o ka8enas opote eykerisei.
Profanos kalo 8a eitan mesa se ayta ta gramata na perilaboume kai
pi8anes liseis pou jeroume oti mporoun na efarmostoun. Opos kai
akoustikan kana dyo protaseis kai malista dorean gia na mporoun na
bgazoune kai PDF ekdoseis twn arxeiwn tous.

Sidhropoulos A8anasios
msx