peksimo paixnidion si linux

Dimitris Koukoravas koukos-papakia at arm0nia-teleia.org
Fri Mar 5 12:16:17 EET 2004

O/H Mike Argiriou έγραψε:

> Exo diabasei oti mporeis na paikseis kapoia paixnia se linux pou einai
> "oriented" gia Windows (e.g. Unreal Tournament, Castle Wolfentein, Quake
> III) me tin prosthiki enos add-on. Kata poso isxuei auto kai an ontos isxuei
> apo pou mporo na katevaso auto to add-on?
>
> Sas euxaristo polu ek ton proteron,
> Argiriou Mixail

Gia ta sigekrimena paixnidia yparxoun binaries pou mporeis na ta
katebaseis apo ta oficial sites i apo ton iculus (an 8ymame kala to
onoma tou).
Se genikes grammes ta opengl paixnidia, wpos auta pou aneferes, mporoun
na pai3oun kai mesa apo wine (winehq.com).
Mporeis episeis na ri3eis mia matia sto winex (transgaming.com) pou
kanei ta directx paixnidia na paizoun sto linux. To winex den einai
dwrean alla mporeis na katebasis to cvs tou apo to sourceforge, i na to
psa3eis se p2p dyktia.