Thrashing

George Floros floros74 at panafonet.gr
Thu Mar 4 18:00:07 EET 2004

Hi all. Τρωω πολυ thrashing συχνα-πυκνα , ιδιως οταν ειμαι στο δικτυο με
τα διαφορα παρακλαδια του Μοζιλα ( firebird , firefox )-ανοιγω αρκετα
tabs . Το συστημα σχεδον σταματαει και μετα απο κανα μισο λεπτο
συνεχιζει κανονικα απο το τελευταιο key press. Δεν ξερω αν εχει σχεση
αλλα ***νομιζω** οτι αρχισε απο οταν εκανα τα kernels μου compile ειδικα
για P4. To εχω δει και με kernel 2,4 kai me 2.6 (τωρα ειμαι στο 2.6.2) .
Υποψιαζομαι οτι ισως φτιαχνοταν αν μπορουσα να ρυθμισω το  scheduling
timeslices to oποιο ομως δεν βρισκω σαν οption στο 2.6. Κατι θυμαμαι να
εχω διαβασει οτι εχει αλλαξει στο 2.6 σχετικα με τον χρονισμο ή την
προτεραιοτητα των processes. Εν πασει περιπτωση , εχει κανεις το ιδιο
προβλημα? Καμμια λυση , ιδεα?