[SOLVED] Re: Bootable DVD από bootable CDs

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Mar 4 11:05:12 EET 2004

Στις Πέμπτη 04 Μάρτιος 2004 02:02, ο/η DJ Art έγραψε:

> Ρίξε μία ματιά εδώ:
>
> http://www.securecode.net/News-article-sid-7-mode-thread.html
>
> Δεδομένου πως το Mandrake είναι βασισμένο στο RedHat, υποθέτω πως το
> παραπάνω howto θα σε βοηθήσει.
>
> --
> Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
>
> Q: Εθελοντής ή θεατής ?
> A: Ιδιοκτήτης! ;-)

Έχεις δίκιο! Έχουν αντιγράψει σχεδόν στο σύνολο το directory structure της
Redhat. Το μόνο που μου μένει είναι να δω τι αρχεία πειράζω ώστε να μην
πετάει το DVD έξω κάθε φορά που "πρέπει να βάλω άλλο CD", αλλά αυτό είναι το
έυκολο μέρος της υπόθεσης :)

Θέλω να κάνω και μια λίγο... φιλοσοφική ερώτηση. Αν δεν υπήρχαν τα
isolinux.boot και isolinux.cat μέσα στα CD της Mandrake, υπάρχει τρόπος να
"ξηλώσει" κανείς τον boot loader από ένα bootable cd? Διαβάζοντας λίγο το
documentation του El Torito μου φαίνεται ότι πρώτα πρέπει να δεις το είδος
του emulation, να διαβάσεις το μήκος του κι από εκεί να υπολογίσεις από ποιό
μέχρι ποιό sector του CD πρέπει να διαβάσεις για να πάρεις το boot image.

Βέβαια, σαν θεωρία καλό είναι, αλλά δεν βρήκα κανένα utility που να το κάνει
αυτόματα :(
--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός