OAED + doc

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Mar 4 00:52:42 EET 2004

Στις Τετάρτη 03 Μάρτιος 2004 18:02, ο/η DJ Art έγραψε:

> [...]
> κάτι πιο χρήσιμο ? Υπάρχουν τόσα και τόσα μέρη στο Δημόσιο όπου πρέπει
> να μπεί OpenSource, ας μην κολλάμε στο πώς θα κάνουνε Save As στο
> Office τους.
>
> Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος, το M$ Office δεν έχει export σε pdf.
> Καλομάθατε στο Openoffice όλοι :) Στα Windows έχει διαδικασία για να το
> κάνεις pdf (και δεν ξέρω καν αν γίνεται με freeware λογισμικό αυτό το
> πράγμα). Άντε και τους στέλνεις επιστολή. Τί να τους πείς ? Αγοράστε
> τόσα licenses για το Adobe PDF maker και εγκαταστήστε το ? ή μήπως θα

Ναι, υπάρχει freeware λύση και λέγεται pdf995, με ένα google θα το βρουν :) Το
χρησιμοποιούσα κάποτε, στις σκοτεινές εκείνες μέρες που το PC μου ήταν
dual-boot και ήθελα να κάνω μια δουλειά και σωστά και νόμιμα.

Στο κάτω-κάτω, νομίζεις ότι *όλοι* οι υπολογιστές του δημοσίου έχουν άδεια
χρήσης για το software που χρησιμοποιούν; Δεν χρειάζεται να πας πολύ μακριά,
ρίξε μια μικρή ματιά στα πανεπιστήμια...

--
Νικόλαος Κ. Διονυσόπουλος
Dipl.-Ing. Μηχανολόγος Μηχανικός