perierga emails apo ti lista

DJ Art djart at linux.gr
Wed Mar 3 11:05:10 EET 2004

On Wednesday 03 March 2004 03:27, Mario Saturno wrote:

> Den ginete na ta filtrate kapws?.

Δυστυχώς τα συγκεκριμένου τύπου e-mails με ιούς περιέχουν μόλις 2
γραμμές κειμένου και ένα attached zip file. Είναι πάρα πολύ δύσκολο
(έως αδύνατο) να τα φιλτράρει ο spamassassin γιατί μοιάζουν διαβολικά
με ένα κανονικό κοινό e-mail. Ούτε περίεργους χαρακτήρες περιέχουν,
ούτε περίεργους headers, ούτε κάτι άλλο που θα μπορούσε να υποψιάσει
είτε τον mailman[0] είτε τον spamassassin :(

Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μπεί και anti-virus προστασία και
από εκεί και πέρα ο θεός βοηθός. Είναι μια λύση που θέλω πρώτα να
δοκιμάσω για να δώ τί επιπτώσεις θα έχει στο performance και η οποία
περιμένει υπομονετικά τη σειρά της στο todo list μου :)

[0] Ακόμα και subscribers only να είμασταν θα περνάγανε τα mails γιατί
περιείχαν ψεύτικο (αλλά υπαρκτό) From.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?