OAED + doc

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Mar 3 10:47:17 EET 2004

O/H Nicholas K. Dionysopoulos έγραψε:
> Στις Τετ 03 Μαρ 2004 08:59, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
> έγραψε:

> Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και να προσθέσω και κάτι ακόμα : Για να μπορείς να
> ανοίγεις τα *.doc _όλων_ των δημόσιων οργανισμών πρέπει να έχεις Windows XP,
> MS Office 2003 και πολύ τύχη ώστε να δουλέψουν τα import filters. Για πόσα
> ευρώ μιλάμε; Καμμιά πεντακοσαριά με τις πιο μετριοπαθείς εκτιμήσεις; Κοινωνία
> της Πληροφορίας my ass, δηλαδή!
>
> Αν θέλετε και υπογραφές εκτός συλλόγου για την επιστολή που θα στείλετε, count
> me in.

Να ενημερώσω πάνω στο σχόλιο "Κοινωνία της Πληροφορίας" ότι γίνονται
φιλότιμες προσπάθειες αλλά .........
Επειδή έτυχε να έχω μιλήσει με τον κύριο Καρούνο κάποια στιγμή στο
παρελθόν και με 2 -3 ανθρώπους μέσα από εκεί μπορώ να πω ότι υπάρχει
τεράστια διάθεση. Το πρόβλημα είναι πως θα γίνει η μετάβαση και η
εκπαίδευση των υπαλλήλων στον Δημόσιο τομέα από M$ σε ανοικτό
λειτουργικό και λογισμικό. Επίσης να γνωρίζεται ότι σχεδόν σε όλα τα
σχολεία σε όλη την Ελλάδα τα σχολικά εργαστήρια έχει dual boot έχωντας
και linux αλλά οι καθηγητές δεν έχουν την εμπειρία να τα γυρίσουν ποτέ.
Θα μπορούσαμε ως σύλλογος να κάνουμε και για αυτό κάτι. Όπως παράδειγμα
να οργανώσουμε κάποιο σεμινάριο για επιμόρφωση (με την χρηματική
συνδρομή της πολιτείας - τα λεφτά να μπούνε στο ταμείο του συλλόγου) και
να τους πείσουμε ότι μας χρειάζονται για αυτό. Τέλος να προσθέσω ότι εάν
ξεκινήσουν όλοι οι μαθητές από μικρή ηλικία να μαθαίνουν σε linux όταν
θα βγούνε στην αγορά εργασίας θα γνωρίζουμε linux και φυσικά η όλη αγορά
θα γυρίσει σε linux. Η αγορά αναζητά ακόμα προγραμματιστές για VB ή
.net. Να πω ότι το dot net είναι framework και είναι ανοικτό σε όλον τον
κόσμο, αλλά οι περισσότεροι νομίζουν ότι υπάρχει μόνο το M$ dot net.
Μάλλον έφυγα από το θέμα όμως.

Τελικά υπάρχει διάθεση από το Δ.Σ. να κάνουμε κάτι - πρόταση στην αρχή
και βλέπουμε;