2.6 iowait

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Mar 2 14:39:04 EET 2004

On Tue, Mar 02, 2004 at 01:25:22PM +0200, V13 wrote:
> Exei paratirisei kanei poly megalo CPU % se iowait stoys 2.6.x ?
> Exo kanei dokimes se scsi kai ide kai troei 95% cpu se iowait...

  Ναι, κι εγώ το παρατήρησα από νωρίς. Όμως, απ' όσο έχω καταλάβει, το
iowait είναι απλά ένα άλλου είδους idle, του στυλ «δεν κάνω τίποτα,
αλλά επειδή περιμένω για I/O, δεν ξύνω τελείως κιόλας». Για να
βεβαιωθώ, έκανα μια μίνι δοκιμή, τρέχοντας κάτι τέτοιο:

	time mplayer -nosound -benchmark requiem2.mkv

  Αυτό λοιπόν που παρατήρησα είναι ότι, είτε το τρέχω μόνο του, είτε
έχω ένα find να τρέχει από πίσω (που όταν τρέχει μόνο του το find
είναι στο 95% iowait), λίγο πολύ τον ίδιο χρόνο κάνει ο mplayer για να
τελειώσει.

  Τεσπά, αυτά έχω καταλάβει εγώ. Αν κάποιος που τα παρακολουθεί αυτά
περισσότερο ξέρει κάτι παραπάνω, ας μας διαφωτίσει. Άγγελε;

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."