νέα άδεια του XFree86

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Mar 1 22:18:10 EET 2004

Papadopoulos Giannis wrote:
> Αλλά εγείρεται η εξής ερώτηση:
>
> Αν είναι τόσο ασύμβατη η GNU/GPL με οτιδήποτε άλλο, τότε δεν υπάρχει
> κίνδυνος οι μελλοντικές διανομές να μην περιέχουν τίποτα χρήσιμο (ήδη no
> Xfree86 4.4);

Τεσπα, καλά τα φιλοσοφικά περί αδειών, τελικά, όμως, η (σημαντική
νομίζω) ερώτηση που έθεσε πρώτος ο Ricoudis δεν απαντήθηκε: με τι θα
αντικαταστήσουμε τα (κακά/καλά/whatever) XFree;

Άλλη ερώτηση: αυτή η ασυμβατότητα αδειών μου απαγορεύει εμένα - σαν
ιδιώτη - να κατεβάσω και να κάνω compile τα XFree 4.4 σε ένα σύστημα που
περιέχει (L)GPL πράγματα (π.χ. KDE);

--
Klein bottle for sale... inquire within.