___ _____ ___ XFree86

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Mon Mar 1 17:42:43 EET 2004

Καλό θα ήταν να πέσουν οι τόνοι. :)
Με κάλυψε απόλυτα ο Βασίλης.
Σωστά τα είπε και ο Δημήτρης (απλά θα ήθελα να του πω, αφού όπως λέει
είμαστε λίγοι ποιος ο λόγος για ένα ακόμα LUG mailing list)
αν θες να περάσεις και στο Free Software και να λες το Linux GNU/Linux
(εγώ δεν διαφωνώ) διαφωνεί όμως ο Linus (άντε να μην πω τπτ για αυτόν
τώρα και αρχίσουμε καινούργια flame wars)

αν θες μια πιο Free Software (free-sw)(και άρα πιο πολιτική κουβέντα
πάνω στο free-sοftware) τότε μπορείς και εσύ να βοηθήσεις στον HELLUG
και όλη μαζί να καταπολεμήσουμε την πολυδιάσπαση. και να προχωρήσουμε
και σε αυτό το στάδιο που λες. Εντάξει ξέρω πως στο εξωτερικό πολλά LUGs
δεν κάνουν τίποτα σχετικό με το FSF και γι'αυτό ξεπηδάνε "τοπικά FSF"
αλλά εδώ δεν είμαστε βρεττανία. (με άλλα λόγια είμαστε λίγοι).

επίσης επειδή έχει πολυαναφερθεί αυτό το θέμα: το να κόβεις πίτα κάθε
χρόνο είναι ένα ωραίο happening και δεν καταλαβαίνω τον αρνητισμό
κάποιων.. ούτε να έχεις χαμηλές συνδρομές είναι κακό. δεν υπερασπίζομαι
κανέναν (δεν είμαι ακόμη μέλος του HELLUG) απλά λέω την προσωπική μου
άποψη ως τρίτος.

Τώρα για τον φίλο που την έπεσε στον RMS. Σεβαστές οι απόψεις σου και
τις έχουν αρκετοί (και αυτό δίνει και μια ΜΙΚΡΗ δόση αλήθειας σε αυτά
που λες). Θα πρέπει όμως να ξέρεις ότι στο νέο License δεν αντίδρασαν
μόνο οι "κομμουνιστές" (κάπως έτσι του περιγράφεις) του GNU. (και οποίοι
δεν έχουν σχέση με τον κομμουνισμό..). Δυστυχώς για την
επιχειρηματολογία σου (την οποία βρήκα διασκεδαστική) αντέδρασαν και
εταιρίες σαν την Mandrake. (κομμουνιστής ο πρόεδρος της Mandrake..) τι λες;;

Λοιπόν είναι καλό που υπάρχει σχεδόν παντού το GPL γιατί τότε
επιτυγχάνεται μια σύμπλευση. Αν ο καθένας έκανε δικό του license τότε η
Redhat που το distro της είναι ένα σωρό CD, θα έπρεπε να έχεις
περισσότερους νομικούς από προγραμματιστές, και αυτοί οι νομικοί θα
διάβαζαν και θα έλεγχαν μέρα-νύχτα τις άδειες..

αυτά που λες κάποτε τα ψιλο-πίστευε και ένας γνωστός μου (και είχε
αρχίσει να με ψιλο-πείθει και μένα). εγώ δεν πρόκειται να σε πείσω.
πήγανει www.gnu.org και άρχισε διάβαζε ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ θα καταλάβεις από
πρώτο χέρι αν ο Stallman θέλει να είναι ηγεμόνας που λες εσύ.

Φλκ
ΝΚ