κρυπτογραφία και ασφάλεια.

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed Jun 30 22:22:30 EEST 2004

When the date was Wednesday 30 June 2004 21:18, Steve Stavropoulos wrote:

>  Exw thn entypwsh oti den mporoun na se ypoxrewsoun na dwseis stoixeia ta
> opoia pi8anwn(!) na se enoxopoioun. 8a prepei na ta broun monoi tous :>

Δεν ξέρω τι ισχύει στην Ελληνική νομοθεσία, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού
όμως, αν το ζητήσει το δικαστήριο, είσαι υποχρεωμένος να δώσεις το key.
Διαφορετικά αντιμετωπίζεις (τουλάχιστον) κατηγορία για απόκρυψη στοιχείων...
Τώρα, αν είναι καλύτερο να κατηγορηθείς για απόκρυψη στοιχείων ή για 360GΒ
πειρατικού λογισμικού, είναι προσωπικό σου θέμα...

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.