aplos xristis

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Wed Jun 30 17:32:11 EEST 2004

ο απλος χρηστης ειναι ο μεσος ορος, ειναι η μαζα. Οσο καλυτερα ενημερωμενος ειναι για τις αλλες επιλογες που εχει περα απο τον υπολογιστη καφετιερα και
click-click-windows τοσο πιθανοτερο ειναι να μην ακολουθησει τον τελευταιο
ταχυρπαστο πολιτικο που προκρινει (π.χ.) την "παραγωγικοτητα" των εταιριων
εναντι (ας πουμε) της ελευθεριας στο λογισμικο (πχ. πατεντες)

βλεπετε ζουμε σε μια δημοκρατια και ειμαι σιγουρος οτι γνωριζετε οτι η δημοκρατια ειναι πλειοψηφικο/μαζικο συστημα οπου οι πολλοι αποφασιζουν και για τους  υπολοιπους  (εσεις ειστε μαλλον στους υπολοιπους ε ? )

οχι δεν μπαινω στο ηθικο ζητημα "α ωραια εγω εχω ελευθερο λογισμικο, οι αλλοι
στα ..... μου" , οι παραπανω παραγραφοι μιλανε απλα για ωφελιμιστικο ζητημα
για developers :)

ουινστον σμιθ