RE: mp3 downloads και πειρατεία μουσικής

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed Jun 30 12:14:33 EEST 2004

> to ironiko xamogelaki ekei pigene.. pantws gia tous "3000" den exw
> akousi tpt, ekeino to arthro leei aptin arxi ews to telos "m******s"
> imho. Alla oti ipirxane silipsis h providers pou kopsane grames, dwsane
> onomata se etairies kai stin ellada einai alithia. Merika apo auta ta
> eida me ta matia mou.
>
> ena encrypted p2p omws den ftanei xriazete kati san to "iip" (invisible
> irc project) alla se p2p.

Μηπως το σκεπτικο ολων σας ειναι λαθος?
Αν ενα κοματι ΜΡ3 στοιχιζε μονο 1 ΕΥΡΩ για να το κατεβασετε σε 320Kbps
κιολας
θα ηταν ασχημα?
Δεν ειναι σωστο να υποστηριζουμε την πειρατεια των πνευματικων δημιουργων
αλλα
ουτε και να υποστηριζουμε τις ρουφιανες δισκογραφικες που πλουτιζουν σε
βαρος
αλλων!
Καλο θα ηταν μια παγκοσμια κινηση,διαμαρτυρια δεν ξερω και εγω τι που να
λεει
σε ολες τις δισκογραφικες, "βγαλτε φτηνα ΜΡ3(εμπιτρια) αλλιως δεν σταματα η
πειρατεια"
--κανει και στοιχακι το ατιμο!

Φιλικα
Σπυρος