microsoft 2003 server vs Linux by Microsoft

Dimitris no.spam at see_signature.com
Tue Jun 29 19:56:02 EEST 2004

Alaios wrote:

> To brika sto site tis microsoft...... Ti exete na peite gia ta
> ypostirizomena toys? Ego to typosa kai thelo na to diabaso argotera
>
> http://www.microsoft.com/mscorp/facts/default.asp

Πφφφ, περσινά ξινά σταφύλια...

Εκτός του ότι το ίδιο το benchmark είναι Γιάννης (Μ$) κερνάει,
Γιάννης (...Μ$) πίνει,
είναι και, πώς να το πω, τελείως binary only βρε παιδί μου!
Για να δεις τι έκαναν πρεπει να ψάξεις στα ψιλά γράμματα, στο τέταρτο
υποπαράρτημα του
τρίτου τόμου στο δεύτερο υπόγειο (αριστερά του εισερχομένου) κάτω από το
παλιό εμμ... κομοδίνο.
[
 δες σχετικά για παράδειγμα
 http://www.linuxworld.com.au/index.php/id;1893167686;fp;2;fpid;36
]

Ποιος ψαρώνει από τα αεροδυναμικά κόλπα μάρκετινγκ της Μ$;
Τα περί απόδοσης και ΤΚΟ
(Τόταλ κοστ οβ όουνερσιπ στα ελληνικά) έχουν αρχίσει να μην τα ακούν ούτε οι
επιχειρηματίες -- ίσως υπάρχουν (ακόμα και για αυτούς) *πιο* σημαντικά
επιχειρήματα.
Πρόσφατα είδα αυτό:

 http://linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2004-06-04-022-26-OP-BZ

(με τίτλο: Microsoft as Benchmark? Pfft! Think Again!)

Δημήτρης

Dimitris Lenis
mail: my_last_at_inp_dot_demokritos_dot_gr