laptop +os =>nomika-zitimata

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue Jun 29 13:30:42 EEST 2004

Mario Saturno wrote:
> Alaios wrote:
>  [...]
> Νομίζω πως το "ibook" είναι ξεχωριστό πακέτο, software-hardware, χωρίς
> όμως να είμαι σίγουρος! Είναι αλήθεια οτι πολλές εταιρίες έχουνε κάνει
> συμβόλαια με την MS όπως η compaq κι έχουνε κι ένα κάρο αυτοκόλητακια
> επάνω. Είναι και "καλά" βελτιστοποιημένα για να τρέχουνε λειτουργικά MS.

Ποιο ibook? Της Apple το iBook; Από όσο ξέρω (και όσο έψαξα εδώ στο
Ellada) όχι _δεν_ είναι ξεχωριστό πακέτο στο δίνουν/πουλάνε μαζί με το
MacOS (το πολύ πολύ να μην είναι εγκατεστημένο και να σου δίνουν μόνο το
dvd).
[ΟΤ]: αλλά εδώ που τα λέμε, το κόσμημα που λέγεται MacOS (κόσμημα μετά
το Linux φυσικά ;-)))) ουδεμία σχέση έχει με τα Winblow$...

--
Klein bottle for sale... inquire within.