Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Mon Jun 28 16:45:02 EEST 2004

Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Στις Δευ 28 Ιουν 2004 14:15, ο/η Kefalas Apostolos έγραψε:
Όταν κάποιο βράδυ, θα σκάσει άξαφνα ο nvidia driver σουκαι τρέξεις στην lgu να το πεις...και εκείνοι τρομαγμένοι, αρχίσουν ένα flame για τον emacsθα είναι αργά μεσάνυχτα, και θ' ανακαλύψεις τον vi.
Πες μας τι θα γίνει, αν κάποτε αγαπήσεις το sh σουΚαι βρεις πως έχεις κάτι να μας πειςκαι γύρω σου χαζά GUI's, ανίκανα να εκτελέσουν την εντολή σουτριάκοντα e-mails στο thread... αντίτιμο σιωπής...
-- "To err is human, to forgive, beyond the scope of the Operating System"Yannis Kotsinos, running FreeBSD 5.2.1-RELEASE-p8, up 4:50digital roadmap: [http://users.med.auth.gr/~zookie/]