Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon Jun 28 14:25:58 EEST 2004

> Όχι βέβαια. Αλλά τα Windows (TM) και το GNU/Linux απευθύνονται και τα δυο
> σε οικιακούς χρήστες.

Λυπάμαι που το μαθαίνεις απο μένα, αλλά το Linux ΔΕΝ απαυθείνεται στον home
user. Απευθείνεται σε ανθρώπους που έχουν όρεξη και διάθεση να σπαταλήσουν
μεν 20,30 εργατώρες ( να στο πω κι έτσι) αλλά να μην χρειαστεί πιθανώς να το
ξανακάνουν ποτέ και να κάνουν την δουλειά τους εύκολα και γρήγορα.

> *Επιβάλλεται* λοιπόν να βρίσκονται σε ανταγωνισμό
> μεταξύ τους. Εξάλλου, μόνον από τον ανταγωνισμό προκύπτει κάτι καλό, σε όλα
> τα επίπεδα. "Πατήρ πάντων πόλεμος".

> Ο "θέλω να κάνω την δουλειά μου στο σπίτι μου με ελεύθερο λογισμκό αλλά
> χωρίς να αποστηθίσω 150.000 εντολές" τί θα βάλει; Φιλικά,

Linux βέβαια. Κι αν χρειαστεί πάνω από απο 5 click ή 1 εντολή για να κάνει
οτιδήποτε εγώ θα βάλω windows!!!!!