Slackware 10 :: Δεν έχω τόνους

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jun 28 10:27:35 EEST 2004

On Monday 28 June 2004 08:30, Balaskas Euaggelos wrote:
> Καλημέρα σε όλους.
>
> Έβαλα Slackware (πρώτη φορά) και kde 3.2.3 (ναι με το χέρι όλα)
>
> Έχω βάλει περίπου 7500 fonts αλλά σε κανένα δεν μπορώ να έχω τόνους.
>
> Κάποια βοήθεια ?

Tα locales τα ρύθμισες μέσω του /etc/profile.d/lang.sh ??
Δήλωσε LANG=el_GR και κάνε logout - login για να εφαρμοστούν οι αλλαγές.

Στο /etc/X11/xorg.conf πρόσθεσε τα εξής στο section "InputDevice" για το
πληκτρολόγιο:

    Option "XkbRules"   "xorg"
    Option "XkbModel"   "pc105"
    Option "XkbLayout"  "us,el"
    Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

Τις γραμματοσειρές δήλωσέ τες μέσω του /etc/fonts/fonts.conf.
Π.χ. αν έχεις προσθέσει directory με γραμματοσειρές, προσθέτεις το
entry:
<dir>/usr/X11R6/lib/X11/fonts/truetype</dir> εκεί που ορίζονται και οι
υπόλοιπες γραμματοσειρές.

Μετά από αυτό, τρέξε fc-cache -fv για να εφαρμοστούν οι αλλαγές.

Αυτά χρειάζεσαι. Μετά θα παίξουν μια χαρά τα ελληνικά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?