skype

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Sun Jun 27 22:10:05 EEST 2004

DJ Art wrote:

>Όταν λές κολλάει μετά από 1 λεπτό, εννοείς σηκώνει 100% CPU usage και
>
>δεν ανταποκρίνεται οπότε αναγκάζεσαι να το σκοτώσεις ?
>

>Δοκίμασες τις διάφορες διαθέσιμες εκδόσεις ? (π.χ. από RPM, από dynamic
>
>binary και από static binary). QT 3.2 να υποθέσω πως έχει το SuSE 9.0,
>
>σωστά ?

Το 9.0 δεν έχει QT 3.2 και προτιμούσα να αποφύγω την αναβάθμιση αυτή
προς το παρόν. Δοκίμασα μόνο την έκδοση για την QT 3.1, όπου μου
παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Θα δοκιμάσω και τις άλλες εκδόσεις που μπορώ
να εγκαταστήσω και θα επανέλθω. Ρώτησα για να δω αν έχει παίξει σε
κανέναν άλλον και αν συνάντησε τέτοια προβλήματα. Ευχαριστώ.