Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

George Iordanou iordanoug at yahoo.gr
Sun Jun 27 18:10:33 EEST 2004

Σας είδα να μιλάτε για κάτι 15χρονα που θέλουν να γίνουν crackers για να
είναι όμορφοι cool, elite κτλ κτλ... Όπως και να ακούγεται και εγώ έτσι
ήμουν. Εξυπακούεται ότι δεν είμαι cracker αλλά τα 14χρονα αυτά τα
αδικάτε παράφορα. Υπάρχουν δυο κατηγορίες: αυτοί που θα πιαστούν από το
αντικείμενο και θα αλλάξουν ορίζοντες και αυτοί που θα δουνε ότι δε
γίνονται crackers και θα τα παρατήσουν.  Η πρώτη κατηγορία όμως έχει
τεράστιες προοπτικές γι' αυτό ας μην μηδενίζουμε έτσι τα πράγματα.

Όσο αφορά το GUI στα Λίνουξ, είναι οπισθοδρομικό να το θεωρούμε
"κατάρα¨. Με την τόσο powerful κονσόλα του Λίνουξ μπορείς να κάνεις ότι
θέλεις. Όμως με ένα όμορφο και εύκολα customisable γραφικό περιβάλλον
μπορείς να κάνεις αυτό που θέλεις (στα πλαίσια που σου επιβάλλει)
γρήγορα. Πάλι από αυτή την κατάσταση έχουμε 2 είδη χρηστών: Αυτούς που
θέλουν να μάθουν το σύστημα τους χρησιμοποιώντας το, και αυτούς που
θέλουν να χρησιμοποιούν το συστημα τους για να κάνουν κάποιες
συγκεκριμένες δουλειές και τίποτα περισσότερο. Ένας φίλος πριν είπε ότι
"it's all about compromises", να διαφωνήσω και να πώ ότι "it's all about
priorities".

Φιλικά,
Γιώργος

--