Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Μάριος Κ. marios_hellas_23 at yahoo.gr
Sun Jun 27 15:06:31 EEST 2004

Να συμπληρώσω ότι έχω υπολογιστή από το 1984,
ξεκινώντας με έναν Amstrad CPC 6128, τότε που δεν
υπήρχαν καλά καλά PC, και συνέχισα από 8086 μέχρι
σήμερα με άπειρες αναβαθμίσεις. Για το DOS τί να πω.
Το ξέρω από την έκδοση 3. Όταν βγήκαν τα windows 95,
στην αρχή τα μίσησα. Καλύτερα από κονσόλα έλεγα. Με
τον καιρό βέβαια αλλάζεις. Σήμερα δεν μπορώ να
διανοηθώ υπολογιστή χωρίς ΑΠΛΟ και ΦΙΛΙΚΟ περιβάλλον.
Αυτό νομίζω λέγεται εξέλιξη. Έτσι μέσα σε αυτά τα 20
χρόνια ενασχόλησης, κάθε αλλαγή την δεχόμουν με χαρά.
Ξεκινώντας από το mouse και φτάνοντας στα εκπληκτικά
όμορφα γραφικά περιβάλλοντα (όπως το KDE). Καμιά φορά,
με πιάνει νοσταλγία για εκείνες τις εποχές που υπήρχαν
το πολύ 4 αποχρώσεις του κίτρινου, αλλά σε καμία
περίπτωση δεν θα ήθελα να ξαναγυρίσω πίσω.

Νομίζω, πάντως , ότι όσοι διαμαρτύρονται για την
ευκολία που υπάρχει σήμερα στο linux (και κατ'
επέκταση σε κάθε γραφικό περιβάλλον), είναι λιγάκι
επιδειξιομανείς. Στον 15χρονο που αναφέρεσαι, σίγουρα
θα τον εντυπωσιάσεις αν προσπαθήσεις να κάνεις από
κονσόλα μια απλή αντιγραφή αρχείων. Και μόνο που θα σε
δει να γράφεις σε ένα μαύρο παράθυρο κάτι παράξενες
εντολές του τύπου cp /home/a.tar /home/folder εντάξει.
Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τον απομακρύνεις
από το linux , αλλά κερδίζοντας όμως τον θαυμασμό του.

Στο κάτω κάτω, ποιος πραγματικά καταλαβαίνει τον
κώδικα του kernel? Είναι κάποια εκατομμύρια γραμμές.
Μακάρι και εγώ να μπορούσα να συνεισφέρω στην εξέλιξη,
αλλά δεν τρέφω αυταπάτες.

Για τον Νίκο Δήμου διαφωνώ μαζί σου. Μου αρέσει ο
τύπος, και ο τρόπος που γράφει.

Σίγουρα πάντως, διακινδυνεύοντας μια πρόβλεψη, σε 2-3
χρόνια, όσοι σήμερα πίνουν νερό στο όνομα του linux,
θα μεταπηδήσουν σε κάποιο άλλο λειτουργικό (μάλλον
κάποιο BSD). Μέχρι και αυτό να αποκτήσει κάποιες
ευκολίες και να γίνει στυλ windows  με κουμπάκια και
παραθυράκια όποτε και πάλι από την αρχή.

Ελπίζω αυτή να είναι η αρχή μιας σοβαρής ανταλλαγής
απόψεων και όχι ενός flame με προσωπικούς
χαρακτηρισμούς.