Linux (ex Windows) User (was RE: Back Orifice in Linux)

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Sun Jun 27 11:51:00 EEST 2004

Οσοι διαβασατε την αντιπαραθεση αποψεων και οσοι απο εσας ειστε
και στην κοινοτητα του Linux απο παλια (εγω απο το 1994) θα πρεπει
να προβληματιστειτε.

Ειναι γεγονος οτι ολοι μας ξεκινησαμε (οι αρχαιοτεροι εννοω) απο το
πρωτογονο shell τοτε που για να εχεις λιγα γραφικα στο linuxακι σου
ηθελε και ακριβω εξοπλισμο.
Τα χρονια περασαν, εταιρεις μπηκαν στο χωρο, προγραμματιστες εριξαν
πολυ ιδρωτα για τα GUI που εχουν αναπτυχθει και εχουν πλεον ενα λειτουργικο
αξιο (και ανωτερο κατα εμενα) των υπολοιπων.

Να ομως που αρχισε να τραβα και μια νοοτροπια που ισως να μην βγει σε καλο.
Το KDE εχει ενα Windows Style & ενα MAC Os Style για να μην δυσκολεψει τους
χρηστες που θα αλλαξουν λειτουργικο. Καποιο αλλο utility εχει κατι αναλογο
και παει λεγοντας.

Ξαφνικα ο δεκαπενταχρονος που δεν εχει δει ποτε DOS στην ζωη του (διοτι και
τα Μ$ περασαν απο την κονσολα καποτε) και μονο κλικ ξερει να κανει, θελει
να βαλει Linux. Γιατι? Για να λεει στους κολητους του οτι θα γινει
hacker/cracker
(ή μπαρμπουτιερης), για να "ξεχωρισει" και αλλα πολλα.

Καποτε ελεγα οτι το Linux δεν ειναι και τοσο για home use χρηση.
Βγηκαν πακετα που αρχισαν να το κανουν.
Βαζω το ερωτημα προς ολους:
Μηπως βρε παιδια πρεπει να εκπαιδευσουμε τον νου των χρηστων του
λειτουργικου?
Διοτι ειμαι καθετα εναντιος σε ολα τα χαζοπεριοδικα του Ελλαδικου χωρου
που λενε το μακρυ τους και το κοντο τους για το λειτουργικο (βλεπε RAM κλπ)
Διοτι το linux δεν ειναι Windows!
Διοτι το λειτουργικο το βαζεις για να μπεις σε μια διαφορετικη διασταση
χειρισμων/ελεγχων και δυνατοτητων του υπολογιστη σου.

Διατηρω ατομικη επιχειρηση στην οποια προωθω την χρηση του Linux και του
ανοιχτου λογισμικου. Δινω την δυνατοτητα στην τοπικη κοινωνια να μοιραζω
τις διανομες του λογισμικου που βρισκονται στο Internet και επιβαρυνομαι
και το κοστος χωρις να παιρνω χρηματα καθολου.
Σας αναφερω οτι μεχρι στιγμης το SuSE & Mandrake εχουν τον υψηλοτερο βαθμο
σε προτιμησεις, οτι οι ηλικιες που μου τα ζητουν ειναι 16-24 και οτι ο
στοχος
ολων ειναι για να γλυτωσουν χρηματα και να παιξουν με το ανασφαλες συστημα
του φιλου τους που εχει Win.
Αυτο το αφηνω προς σχολιασμο.

Φιλικα
Βασιλειου Σπυρος