Back Orifice in Linux

Karaoulis Marios marios at lemnos.geo.auth.gr
Sat Jun 26 22:06:28 EEST 2004

On Saturday 26 June 2004 21:12, Karaoulis Marios wrote:
> [...]

Και μια που το έφερε η κουβέντα,
Τι θα πει παπαρίες? Είμαι απλός χρήστης και το μόνο που θέλω είναι ένα
λειτουργικό να κάνω την δουλεία μου. Σιγά μην κάτσω τώρα να διαβάσω 1.000.000
σελίδες documentation για το τι κάνει το κάθε service. Αυτό είναι και το
νόημα. Ένας γκουρού των υπολογιστών δεν θα είχε κανένα πρόβλημα ασφάλειας με
κανένα λειτουργικό. Το θέμα είναι ο απλός χρήστης, όπως εγώ. Παίρνει μια
διανομή, την εγκαθιστά και δουλεύει. Αν μάλιστα τηρεί και κάποιους ΑΠΛΟΥΣ
κανόνες (π.χ. τρέχει firewall (φυσικά κάποιο από τα έτοιμα, όπως το
firestarter που μου πρότεινε κάποιος από την λίστα), δεν κάνει login σαν
root) τότε θα έπρεπε να ήταν εντάξει.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν λέω οτί το linux είναι ανασφαλές και μην ξεκινήσει κανένα flame.
Απλά να μην ακούω χαζά του τύπου ένα κάρο παπαριές.

Υ.Γ. 5 πραγματάκια ξέρω.Παπαριές δεν τρέχουν στο μηχάνημα μου. Τρέχω μόνο vnc
samba και ssh, .