[SOLVED] gawk speed se gentoo linux

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Fri Jun 25 23:01:40 EEST 2004

<clears throat>
Typwsa 3 arxeia me awk functions gia na ta melethsw, alla mono ena
xreiasthke. Kai oute kan oloklhro.
Here goes: To depscan.sh psaxnei sto /etc/init.d gia service startup
scripts ta opoia kai epeksergazetai. Sto dir ayto loipon, gia logo
ksexasmeno (de thelw na to thymamai dld) eixe bei ena .iso tou xandros
GNU/Linux (mesw bittorrent) megethous gyrw sta 600MB to opoio
epeksergazotan to gawk gia na brei shell entoles (!).

Ok, 40 secs to check a 600MB file seems rather fast. So, gawk is NOT
slow. I'm stupid. Thnx for your attention.

<aposyretai apo th lista gia kana dyo mhnes>
--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis