chm reader se KDE, SuSE 9.1

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Fri Jun 25 15:34:56 EEST 2004

Χαιρετώ την λίστα.
Εγκατέστησα πρόσφατα το SuSE 9.1.
Μετά από λίγο πείραγμα ήρθε στα μέτρα μου.

Χρειάζεται μόνο ένα recompile του πυρήνα γιατί
το ALSA ζορίζεται πολύ με την τελευταίας
τεχνολογίας Soundblaster PCI 128 που έχω και
το ένα ηχείο βγάζει και θόρυβο μαζί με τον
κανονικό ήχο...

Με απογοήτευση όμως διαπίστωσα ότι δεν δουλεύει ο
chm reader που είναι υλοποιημένος ως πρωτόκολλο
στο KDE (αν θυμάμαι είναι το mts:/). Εγκατέστησα
ότι πακέτο βρήκα στο dvd που να περιέχει την λέξη
kde στο όνομά του. Μήπως ξέρει κανείς πώς μπορώ να
το εγκαταστήσω; Ή έχει κάνει καμία πατάτα η SuSE;;

  Υ.Γ. Έχω πολλά βιβλία για Linux σε .chm

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net