XISP logs σε Ευρώ και επίσης είναι σωστές οι χρεώσεις του ΕΠΑΚ που έχει;

Γεώργιος Ε. Κυλάφας gkyla at central.ntua.gr
Fri Jun 25 01:24:53 EEST 2004

[Μεταφέρω το νήμα στην lgu, όπου και ανήκει]

Στις Τρι 22 Ιουν 2004 02:51, ο/η Nikos Kouremenos έγραψε:

> arxika ego psaxo akoma sostes xreoseis [kai tis ekana gia to XISP] alla
> ehi ena 'bug' opote theli ftiaximo.. dn thelo to kppp to eiha toso kero
> den thelo kde*

ΟΚ, γούστα είναι αυτά... :)

> tespa mia kai les ola afta pou les, tote kalitera na xeris oti afta ta
> rules eine palia.. :P
> ta nea [kai sosta] tha ta breis sto:
> http://www.greekarena.com/nkour/get.php?action=greek_kpp_rules.rar
>
> an diabfoneis oti ta dika mou [afta sto link] eine ta sosta, tote pes to
> mou na to sizitisoume [in private].

Δεν διαφωνώ, τα δικά σου είναι τα σωστά· σύμφωνα και με τη σελίδα
http://www.ote-shop.gr/home/priceepak.htm. Θα τα εγκαταστήσω στο σύστημά μου
με την πρώτη ευκαιρία.

> episis eho xilioparakalesei kai afton pou ta ekane tin proti fora kai
> genika opion ehi access sto cvs tou kde i opou allou to theloun na
> baloun afta pou briskode sto rar [efoson oloi simfonoun oti eine sosta]

Απ' ό,τι βλέπω στις επικεφαλίδες των αρχείων, ο Δημήτρης Καμενόπουλος είναι ο
πρώτος συντάκτης των κανόνων χρέωσης για την Ελλάδα. Συνάδελφε, ακούς;

--
Γεώργιος Ε. Κυλάφας