crossover office

Nikos Papagrigoriou papagr-lists at freemail.gr
Thu Jun 24 18:56:54 EEST 2004

Προσωπικά γράφω ελληνικά κανονικά στο MS Office 2000. Τί εννοείς όταν λες δεν γράφεις ελληνικά. Μήπως δεν εγκαταστήθηκαν σωστά οι γραμματοσειρές; Δοκίμασες να εγκαταστήσεις κάποιο άλλο πρόγραμμα στο crossover;
ΝΙΚΟΣ.
Στις Πεμ 24 Ιουν 2004 14:37, ο/η George Xilouris έγραψε:> Γεια σας, χρησιμοποιώ το SuSE 9.0 και έχω εγκαταστήσει το crossover> office v3.0 pro για να έχω MS Office στο Linux. ΤΟ πρόβλημα είναι οτι> ενώ παντου! μπορώ να γράφω ελληνικά δεν μπορώ να γράψω ελληνικά στο MS> Office. Μήπως έχει αντιμετωπίσει και κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα????>> Ευχαριστώÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§