Encodings [Was Re: crossover office]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jun 24 16:47:36 EEST 2004

On 2004-06-24 16:18, Tassos Bassoukos <abas at isag.meng.auth.gr> wrote:
> On Thu, 2004-06-24 at 15:30, Steve Stavropoulos wrote:
> [snip]
> [snip]
>
> Χμμμ.. χρησιμοποιώ UTF-8, υπάρχει κανένας σοβαρός[0] λόγος για να
> χρησιμοποιούμε το 8859-7 πια?
>
> Τάσος
> [0] το βαριέμαι είναι σοβαρός λόγος.

"Έχω πολύ όμορφα bitmap fonts για ISO-8859-7 στα τερματικά μου και το
ψάξιμο για το Holy Grail της απόλυτης UTF-8 γραμματοσειράς μπορεί να το
ψάξει άλλος όσο εγώ βαριέμαι να ψάχνω και κάλω άλλα πράγματα.

Επίσης τα μισά wrapper scripts που έχω στο ~/bin μου παίζουν μια χαρά με
ISO-8859-7 και δεν έχω χρειαστεί μέχρι τώρα να γράψω το σύμβολο του ευρώ
τόσο πολύ που να μη μπορώ να χρησιμοποιήσω τη λέξη 'euro' ή 'ευρώ'."

- Γιώργος

--
http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/fonts.html