Back Orifice in Linux

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Jun 24 09:27:09 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:

>Το back orifice είναι συγκεκριμένο πρόγραμμα με συγκεκριμένη λειτουργία
>και αυτή δεν έχει καμία σχέση με το XDMCP πρωτόκολο.  Γιατί να θέλει
>κάποιος να συσχετίσει το BO με το XDMCP;  Μπορώ να σκεφτώ κάποιους
>λόγους, αλλά δεν έχουν τόσο να κάνουν με τα ίδια τα πρωτόκολα όσο με τις
>ιδέες που "θέλει να περάσει" αυτός ο κάποιος στον κόσμο.

Το BackOrifice πέρα από τη χρήση του ως Trojan από διάφορα
script-kiddiez, είναι ένα εξαιρετικό και πανίσχυρο GPL'ed Remote
Administration εργαλείο *ΓΙΑ WINDOWS* (για unix/linux υπάρχει μόνο
client). Κάθε ισχυρό εργαλείο Remote Administration εισάγει
σημαντικότατα ζητήματα ασφάλειας, και στο BO αρκετά μεγάλο μέρος της
ανάπτυξης έχει αφιερωθεί σε αυτό ακριβώς το θέμα. Για περισσότερα:
http://www.bo2k.com/docs/bo2k_legitimacy.html

(Τα €0,02 μου)

>Πρόσεξε τι γράφει... "the attacker still must autentificar itself".

Άμα σου autentificar τίποτα θα σου πω εγώ. ΣΕ ΒΡΙΖΩ ΕΓΩ ΡΕ;

Απόλλων Κουτλίδης