Powerpoint on Linux

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Tue Jun 22 09:54:06 EEST 2004

On Mon, 21 Jun 2004 21:13:33 +0200
Mario Saturno <blade at teilam.gr> wrote:

> είχα την εντύπωση ότι μιλούσες για Πανεπιστήμιο και για "μεγάλο
> migration" [...]

Το "μεγάλο" είναι σχετικό στα μάτια του καθενός.
Δηλαδή αν δεν θέλουν να πληρώσουν φράγκο για άδειες και θέλουν να δώσουν
150.000£ ανά έτος (περίπου 226877.41 Euro) για προσωπικό σχετικό με
αυτό σε χαλάει; Το management κτλ δεν είναι δική μου δουλειά και στο ερώ
τημά μου είμουν σαφής,  ρώτησα αν κάποιος έχει γνώμη-τεστάρει
Powerpoint αρχεία σε Openoffice ή σε κάποιο άλλο. Το πόσο μεγάλο το θεωρ
είς δεν με ενδιαφέρει. Θα με ενδιέφερε ευχαρίστως να άκουγα κάτι πιο ουσ
ιαστικό επι του θέματος όπως ανάφεραν οι προηγούμενοι.

> αυτό είναι το κώστος για να γίνει το migration όπως το θέλεις. Μπορείς
> να μιλήσεις με κάποιον στο Πανεπιστήμιο σου.. ίσως δεν είναι τόσο
> δύσκολο, στην τελική για [bold]πανεπιστήμιο[/bold] μιλάμε..

Δεν είμαι ιδιοκτήτης του πανεπιστημίου οπότε δεν είναι πανεπιστήμιο ΜΟΥ.
Η εκάστοτε διοίκηση του πανεπιστημίου έχει προτεραιότητες, οικονομικής κ
αι μή φύσεως, οπότε το πόσο είναι δύσκολο ή εύκολο είναι απίθανο να ξέρε
ις την στιγμή που δεν είσαι καν μέσα σε αυτό. Θα μπορούσα να σου αναλύσω
αλλά δεν υπάρχει λόγως μιας και δεν είναι η κατάλληλη λίστα.

> χμ, άκυρα αυτά που είπα!! θα ξαναμιλήσω όταν κάπιος από κάπιο
> πανεπιστήμιο προσφέρει κάτι "ουσιαστικό" σε ένα Open Source project.

Το τι είναι ουσιαστικό κράτα το για τον εαυτό σου και να μην το στέλνεις
σε λίστες που δεν σου ζητήθηκε καν.

> καλή τύχη anyway..

Να'σαι καλά, αν και τύχη δεν χρειάζεται, προσπάθεια χρειάζεται.