Powerpoint on Linux

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Tue Jun 22 00:23:38 EEST 2004

On Mon, 21 Jun 2004 20:34:42 +0300
Nikos Papagrigoriou <papagr-lists at freemail.gr> wrote:

> Αν στην επιχείρηση που θα το προτείνεις έχουν ήδη αγορασμένες κάποιες
> εκδόσεις MS Office, μπορείς επιπρόσθετα να τους προτείνεις να αγοράσου
> ν το Crossover Office. Όχι για να χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά το MS
> Office, αλλά λόγω migration. Δηλαδή, αν τους στείλει κανείς mail με αρ
> χεία Powerpoint που δεν θα τα ανοίγει καλά το OpenOffice, τότε θα έχου
> ν μια εναλλακτική λύση να τρέξουν το MS Office κάτω από το Linux και ν
> α κάνουν τη δουλειά τους, μέχρι να απεξαρτηθούν τελείως από το Office.

Αυτό δεν είναι λύση και με τοσκεπτικό αυτό ποτέ δεν θα μπορούν να υπάρξο
υν σοβαρά migration.

Για να γίνω πιο αναλυτικός. Μιλάμε για 1000 clients σε Αγγλικό Πανεπιστή
μιο όπου έχουν αρχεία 5 ετών τα οποία χρειάζονται να τα βλέπουν-αλλάζουν
ακόμη και έπειτα απο χρόνια.

Η πρόταση πρέπει να είναι open source και τσαμπέ.....οπότε Star Office,
Crossover αποκλείονται.
Το τελευταίο δε έχει σοβαρά προβλήματα αστάθειας έπειτα απο εκτενή 2μηνο
τέστ.

Έχω είδη ετοιμάσει το όλο πακέτο απλά ρωτάω μήπως έχει αντιμετωπίσει καν
είς κάτι παρόμοιο και κυρίως αν έχει τεστάρει OpenOffice vs MS Office.

Την καλησπέρα μου απο το βροχερό Λίβερπουλ :)