backup server

Effie Mouzeli manji at physics.upatras.gr
Tue Jun 22 00:11:05 EEST 2004

On Mon, 21 Jun 2004, vasilis vardaloupas wrote:

> psaxnw me ton admin ena backup server.
> Exi kanis na protini kati fisika tha itan kalitero na itan GPL licence (ean
> pezi kai se win tha voithouse xwris na to theoro aparetito)
> den xerw ean ine proeretiko alla na ipostirizi kai Raid controler.
> To mixanima pou theloume na valoume ine enas 200 me 32 ram
> kai tha kratai back up se  kamia dekaria ipologistes.
> eyxaristw ek ton proteron

  Den pisteuw oti einai kalo na valeis ena toso palio mhxanhma
na pairnei backup apo tosa PCia (pou toulaxiston gia 1 apo auta tha
kaigesai pio polu). Kai to vasiko tou provlhma den einai
oti einai 200arhs, oute oti exei 32mb ram, oso oti einai hdh 6 xronia
mhxanhma, kai dax, poso na anteksei akoma auth h psuxh?

greets

effie

--

Effie Mouzeli