fedora c2 σε Compaq nx9010 laptop

Leonidas Tzimis tzileon at chaniahospital.gr
Sun Jun 20 20:24:37 EEST 2004

Γειά σας,

Εχω εγκαταστήσει και χρησιμοποιώ το fedora c2 σε ένα Compaq nx9010 laptop.
Στην εγκατάσταση με βοήθησε το άρθρο στην ιστοσελίδα
http://freax.be/wiki/index.php/Installing RH9 on a Compaq nx9010 laptop.
Ολα πάνε καλά, αλλά έχω δύο προβλήματα.
1. το kppp στην πρώτη προσπάθεια "πεθαίνει" με σφάλμα 16 και στη δεύτερη
προσπάθεια συνδέεται κανονικά! Δηλαδή χρειάζονται δύο προσπάθειες για να
συνδεθώ και χρεώνομαι δύο κλήσεις στο ΟΤΕ!. Το modem είναι εσωτερικό και
δουλεύει κανονικά σε πλήρη ταχύτητα με εφαρμογή των όσων τεχνικών συστήνουν
στο παραπάνω άρθρο.
2. Το kmenu δεν ενημερώνεται οταν εγκαθιστώ μία εφαρμογή χειροκίνητα ενώ δεν
έχει πρόβλημα όταν η εγκατάσταση γίνεται με το Synaptic. Βρήκα κάποια άρθρα
(http://www.redhat.com/archives/fedora-list/2004-May/msg06343.html) για την
παράκαμψη του προβλήματος αλλά δεν μου αρέσει η λύση που προτείνουν.

Υπάρχει κάποια πρόταση;
Ευχαριστώ
--
Leonidas Tzimis, MPharm, PhD