Be more open-minded

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sat Jun 19 19:28:29 EEST 2004

On Saturday 19 June 2004 17:48, Georgios Chatzopoulos wrote:
> #Flame#
> Ama esi exeis provlimata, lysta. Ean exeis diskoiliotita fae
> damaskina. Min ta vgazeis panw mou ok Vazelino? Kai na eisai pio
> kosmios tin alli fora. Egw den krivomai pisw apo eugenika pragmata.
> Ama thelw kati to lew sta isia kai den lew yponnoumena oute paparies
> tou styl "den kratiemai".
> #EOF (End Of Flame)#

Και εσύ δεν άργησες πολύ να πάρεις το αγενές κλασσικό ύφος αρκετών από
τα newbies, όπου καλά καλά δεν ξεκίνησες το thread και άρχισες να την
λες στον έναν και στον άλλο, να δημιουργείς flames και να χρησιμοποιείς
απρεπείς εκφράσεις.

Να μάθεις να έχεις και κάποια ανέχεια, αν θες να τα πάει καλά η υπόλοιπη
λίστα (πέρα από τον Κεραμίδα) μαζί σου.

Και, όχι, η λίστα δεν είναι δημόσια ουρητήρια, να βρίζουμε και μετά να
λέμε "Συγγνώμη, σβήστε το". Θα μείνει εκεί αιωνίως να μας θυμίζει με
ποιόν μιλάμε κάθε φορά που απαντάμε σε post, γκέγκε ?
--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves