screen(1) addicts reunion saturday (i.e. SARS) [was: Re: Be more open-minded]

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Jun 19 16:28:36 EEST 2004

On Sat, Jun 19, 2004 at 03:34:52PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Μάλλον δε χρησιμοποιείς πολύ συχνά Emacs ε;

  Χεχε, καλό κι αυτό. Μπράβο ρε Γιώργο, γελάσαμε και πάλι. :^)

  Ρε συ, ο Στέλιος είναι από τους φανατικούς του emacs. Φαίνεται
άλλωστε ο άνθρωπος, όταν έχει:

> Οι αθεράπευτα εθισμένοι στον Emacs έχουν κάνει σχεδόν όλοι remap το
> CapsLock ακριβώς δίπλα από το 'A' σε CTRL, οπότε το C-a είναι ΠΟΛΥ πιο
> βολικό από πολλά άλλα πλήκτρα.

  Οι αθεράπευτα εθισμένοι στον emacs χρησιμοποιούμε το C-a τόσο συχνά
για να πάμε στην αρχή της γραμμής, ώστε είναι σχεδόν αδιανόητο να
είναι δεσμευμένο για οτιδήποτε άλλο. Νομίζω πάντως ότι, emacs-wise,
από τα καλύτερα για να μπει ως command prefix στο screen είναι το C-z:
ο κόσμος δε συνηθίζει να κάνει κάθε λίγο και λιγάκι suspend τα
προγράμματα, και επίσης, με το screen υπάρχει ένας λόγος λιγότερο να
το κάνεις, απλά ανοίγεις καινούριο παράθυρο. Και είναι αρκετά βολικό
για τα δάχτυλα...

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."