Gentoo vs. Debian (was: το μεγαλύτερο thread αυτού του μήνα ( και του προηγούμενου βασικά ))

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Jun 19 15:51:07 EEST 2004

On 2004-06-19 12:36, DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> Γιατί δε δοκιμάζεις και μια φορά να το τρέξεις κανονικά, δηλαδή να έχει
> και χρωματάκια ? ;-)
>
> Θα δείς που θα σου αρέσει πολύ περισσότερο. Τα χρωματάκια κάνουν την
> οποιοδήποτε terminal-based δουλειά πολύ πιο εύχρηστη.

Το εύχρηστο είναι πολύ σχετική έννοια.  Τα μάτια μου έχουν πρόβλημα, όχι
το gentoo :)

Δεν είναι εντελώς άχρωμο το περιβάλλον μου.  Τώρα που γράφω αυτό το
email έχει τουλάχιστον 4 χρώματα η οθόνη.  Αλλά μέχρι εκεί.  Ενδεικτικό
screenshot για να μη νομίζει ο κόσμος ότι πάσχω από χρωματοφοβία ή
αχρωματοψία στη σελίδα μου:

http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/misc/terminal.png

Δεύτερο ενδεικτικό screenshot που δείχνει πως φαίνεται το slashdot (αυτό
δεν είναι το standard screenshot test για οποιοδήποτε "σοβαρό" Linux
user?), που φαίνεται ότι ακόμη και με 4 χρώματα μόνο μπορεί να είναι
φορτωμένο χρωματικά ένα terminal:

http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/misc/slashdot.png

Δεν είναι η πλήρης έλλειψη χρώματος που με βολεύει.  Είναι η εμφάνιση
"λατέρνα" που με ζαλίζει (βλ. default BitchX theme για παράδειγμα
εμφάνισης λατέρνα).

Και φυσικά όλα αυτά είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου.  Γι αυτό είπα
ότι το gentoo δεν έχει πρόβλημα, απλά καλό θα ήταν να σέβεται το γεγονός
ότι έχω TERM=vt220 και να χρησιμοποιεί μόνο normal, bold, underlined
άντε και λίγο reverse video στην χειρότερη όταν το TERM είναι μονόχρωμο.

- Γιώργος