Be more open-minded

Theodoros Vassiliadis tvassil at megasat.de
Sat Jun 19 13:26:06 EEST 2004

Quoting Georgios Chatzopoulos <g_chatzop2002 at hotmail.com>:

> Eimai ena neo melos stin lista sas. peripou 1.5 mina pou asxoloumai me ta
> Linux kai ektos tis prwtis psarwtikis ebdomadas pou den polikatalavaineis ti
>
> ginetai sto mixanima sou thewroumai ena apo ta gnosta newbies pou nai akoma
> den xeroun 100% pos na doulepsoun kati i den gnwrizoun tosa polla programs
> osa eseis oute lyseis mporoun na skeftoun akoma oute unix scripting etc.

Epeidh dyskoleyomai na katalavw: POIA EINAI H DIAFORA ANAMESA STHN PRWTH
EVDOMADA KAI STIS EPOMENES 5?

> Etsi ki alliws as min krivomaste pisw apo to daxtylo mas kanenas sovaros
> pliroforiakarios (me i aneu ptyxiou) den einai super kazanovas afou stin
> misi tou zwi antikrizei pixels :) .

Oloi kapoia douleia kanoun kai se ayth trwne th mish tous zwh.
Poios mporei na einai super kazanovas ektos apo kapoion anergo? Pou akoma ki
enas anergos dld, trwei parapanw apo th mish tou zwh psaxnontas douleia?

> Xwris ypervoli exw xehwrisei mono ....
> (den einai komplimento einai fact)

Fysika kai den einai komplimento. Sth 8esh sou, 8a frontiza na mhn apodidw
titlous mizerias 8eorwntas kryokwlous (emmesws plin safws) tous 2 monadikous
an8rwpous pou 8a mporousan na se voh8hsoun otan 3anarwthseis kati. :>

> Anti na sxediazete mplouzakia gia na proselkisete kosmo sto Linux,
> prospathiste na tous voithisete akoma kai an prepei na exigisete to
> cat, to grep kai to mount. Se kamia periptwsi min dinete apantiseis tou
> typou e ntaks kane compile ton kainourgio kernel kai tha eisai ok.

Den 8ymamai na eida pote kapoion na leei se neo xrhsth na alla3ei kernel.
Apo thn allh, (de milaw profanws e3 onomati ths listas) den pistepsa pote oti
ayth h lista exei skopo na dida3ei to ls, to man kai ta synafh. Anti8eta,
yparxoun an8rwpoi pou para to gegonos oti pernane th mish tous zwh mprosta se
ena termatiko, exoun th dia8esh na voh8ane allous an8rwpous pou pi8anon na
pernane perissotero 'h ligotero apo to 1/2 ths zwhs me ton idio tropo.
An kapoios rwthsei posa bits exei to ka8e byte, isws kai na parei apanthsh,
alla ayto de shmainei oti rwtaei sto swsto meros.
Oxi, h lista den vasizetai oute sto pay-per-veiw oute sto pay-per-answer.
Rwtas kai sou apantane, Rwtane kai apantas. Amoivaia voh8eia dinetai edw, den
einai sxoleio linux.

> Eimai ena neo melos stin lista sas. peripou 1.5 mina pou asxoloumai me ta
> Linux
> Student of Computer Sience Departmnent @ A.U.TH.

Den 8a h8ela na sxoliasw to gegonos oti foithtes CS den 3eroun oti yparxei TO
linux, alla den kratiemai.

--
Theodoros Vassiliadis                   Mega Communications Ltd.