[OT] Re: Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Fri Jun 18 17:13:58 EEST 2004

Costas Barakitis wrote:

> En oligois ekanes mia topo6ethsh gia thn elleipsh gynaikwn sthn
> sygkekrimenh agora vasismenh se entelws af6aireta epixeirhmata. OK, ki
> egw ayto epeshmana, xairomai pou symfwnoume.

> Ki egw lew pws tou xronou 6a paw diakopes sto Kaimaktsalan. Exei kamia
> shmasia? An einai na leme ares mares koukounares den vgainei akrh.

Όντως δεν βγαίνει άκρη...

>  Υπάρχει διαφορά.

> Toso klasikh pou egw prwth fora thn akouw.

Αναφέρθηκα στο σχετικό How to που είχε αναφερθεί πρωτύτερα σε αυτό το
thread. Τα σάλια πάντως είναι όντως κλασικά σε αυτές τις περιπτώσεις.

> To eipa entelws sexistika gia na mou apanthseis alla den mou apanthses
> kai mou arxises tis ampelofilosofies. Ama les kati alla den exeis
> epixeirhmata na to sthrikseis asto kalytera.

Πραγματικά σε τέτοιο επίπεδο επιχειρημάτων είναι δύσκολο να απαντησει
κανείς.

> Όποιος καταλαβαίνει κατάλαβε. Παρόλα αυτά δεν

> Poiou fainomenou re sy? To na sou aresei genikotera to swma mias
> gynaikas? OK, ama ayto apotelei fainomeno pros syzhthsh tote as
> arxisoume na leme gia kremes peripoihshs tou antrikou proswpou.

Με έχεις αφήσει άναυδο. Παραδίνομαι!

No hurt feelings,
Μιχάλης