[OT] Re: Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Fri Jun 18 16:19:33 EEST 2004

Costas Barakitis wrote:

> Parola ayta den mou apanthses sto zhtoumeno. Kata thn apopsh sou oi
> gynaikes den asxolountai me to Linux epeidh yparxei sexismos? Giati
> egw eixa meinei me thn entypwsh pws den asxolountai giati den tous
> aresei to a6lhma.

Να σου πω. Δεν θεωρούσα τον σεξισμό σημαντική παράμετρο στο ζήτημα αλλά
μετά από αυτό το thread αναθεωρώ...

> Apo ekei kai pera mou aresei to swma mias gynaikas re aderfe, mhpws
> prepei na exw ki enoxes gi ayto? To na sou aresei dhladh to gynaikeio
> swma shmainei pws ypovivazeis thn proswpikothta mias gynaikas? Pou to
> eides ayto grammeno re palikari?

Ποιος το είπε αυτό; Όχι εγώ πάντως. Εγώ είπα ότι δεν μπορείς να
αντιμετωπίζεις έναν άνθρωπο σαν σεξουαλικό αντικείμενο. Υπάρχει διαφορά.
Δεν μπορεί π.χ. να σε ρωτάει μια γυναίκα για το /etc/fstab και εσύ να το
γυρνάς κάθε φορά σε σεξουαλικό υπονοούμενο για το mount καθώς σκουπίζεις
τα σάλια σου...(το αναφέρω γιατί αποτελεί κλασική περίπτωση).

Όταν αναφέρθηκε το ζήτημα του σεξισμού εσύ αναρωτήθηκες αν είναι κακό να
"γουστάρεις τα μπούτια". Όποιος καταλαβαίνει κατάλαβε. Παρόλα αυτά δεν
έχω καμία διάθεση για προσωπικές επιθέσεις. Κάποια post του thread τα
βλέπω απλά σαν μια έκφραση ενός ευρύτατα διαδεδομένου φαινομένου.

Με άλλα λόγια όλοι κάνουμε λάθη. Το ζήτημα είναι πόσο τα συνεχίζει ο
καθένας...