[OT] Re: Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Fri Jun 18 15:23:02 EEST 2004

Costas Barakitis wrote:

> Ayto to symperasma twra prokyptei apo kapoia erevna as poume 'h to
> evgales apo thn koilia sou? Dhladh 6es na mas peis pws oi gynaikes den
> asxolountai me tous ypologistes 'h me to Linux en prokeimenw epeidh oi
> antres-'h estw kapoioi apo emas-goustaroume na vlepoume ta mpoutia tous?

Προφανώς κάποιοι δεν θέλουν να κατανοήσουν τι είναι σεξισμός. Το
παραπάνω μήνυμα πάντως είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας
νοοτροπίας. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι αποτελεί προσβολή η
αντιμετώπιση ενός ανθρώπου σαν σεξουαλικού αντικειμένου και όχι στο τι
"γουστάρουμε" και τι όχι.. Λυπάμαι βαθύτατα....
Η συζήτηση νομίζω ανέδειξε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Ελπίζω
τουλάχιστον να υπάρξει κάποια ευαισθητοποίηση για το θέμα.

Μιχάλης