''Ανέβασμα ιστοσελίδων`

Alex Alexander vash at freemail.gr
Fri Jun 18 10:28:49 EEST 2004

Βασιλείου Άγγελος wrote:
> `Έχω το suse 9.0 pro θα ήθελα να ξέρω πως μπορώ να ``ανεβάσω`` μια ιστοσελίδα
> φτιαγμένη με open Office, έχω ήδη δημιουργήσει μια διεύθυνση σε έναν
> διακομιστή. Ευχαριστώ

Συνήθως τα περισσότερα hosting sites παρέχουν κάποιον file manager για
να σε διευκολύνουν στην διαχείρηση του site σου ( πχ geocities.com ,
pathfinder.gr ). Δοκίμασε να πας στο Site Administration page του site
σου και ψάξε για File Manager / Upload File.

Εφόσον προτιμάς ftp (ή εαν δεν υπάρχει file manager), μπορείς να
χρησιμοποίσεις το IglooFTP, ένα αρκετά εύχρηστο FTP Client:
http://www.iglooftp.com/linux/download.html

Φυσικά υπαρχει πάντα και το "ftp" :p

Alex